måndag 9 maj 2011

Födelsedagen idag är jag 24 år !!

Tjena!

Jag håller som jag har sagt att jag ska blogga mer. Idag fyllde jag år eller vi firade redan igår här hemma med lite tårtor och champagne. Present till mig själv köpte jag macbook pro 15 är nöjd som fan!!!...och imorgon ska jag köpa mitt system camera och det kommer bli CANON EOS 550D=)!! sen kommer inte jag shoppa mer på 2-3 månader när jag har spenderat så mycket.

MIN NYA DATOR MACBOOK PRO 15 =)!!!



här blåser jag tårtan =)


Jag och mannen min. Var lixom inte fixad ser ni mitt hår och kläder X)

Nu får jag ont i ögonen. Det känns som att jag har suttit alldeles för mycket framför datorn, men det har jag inte. Nu ska jag dra måste lära mig använda min MAC=)!!!



1 kommentar:

  1. Grattis grattis!
    åh jag vill också ha den där macbook vill jag också ha! :)

    Åg dom lösfransarna köpte jag för jätte länge sen på ebay, jag köpte dom av nån random säljare när jag letade. Mitt tips är att söka och kolla på deras feedback. :)

    SvaraRadera