måndag 30 maj 2011

VIRUS

Jag har fått virus på min MACC!!! va fan var det någon som sa att det svårt att få virus i den här datorn eftersom det är macintosh program? Vår det inte finnas antivirus program på köpet när man köper en dator? Det kostade mig ca 1800e för det här datorn UTAN ANTI VIRUS grr, fan va sur jag blir!. Kollade en bild på eva longoria och sparade på datorn som ni såg på förra inlägg idag, fick jag upp ett skärm att jag har fått virus och jag måste betala en anti virus. Otur för mig kan inte jag betala med kortet för antivirus program för att mitt nya bankomat kort kommer inte förrän på onsdag. Typisk också!!!

Hoppas min dator överlever tills dess =(. Får upp massa skit när jag kollar på desperat housewives online typ porr sidor, massa skit reklam och får påminnelse vart 15 minuter att THE SYSTEM IS DEFECTED, great!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar