lördag 28 maj 2011

after the sunshines comes the rain

VÄDRET: Det ska vara 24 grader idag men dock ser det ut som att det ska regna. Det kan behövas ibland det här landet är alldeles för torrt!.

JAG HAR BYTT vardags smink FRÅN MAKE UP FOREVER LIQUID FOUNDATION TILL I.D BARE MINERALS. Jag är verkligen en person som måste använda en bratäckande smink. Men sen har jag hört så mycket om id.bare mineral smink plus sommar är här. Då prövade jag id.bare mineral foundation som jag har köpt för 2 veckor sen och deras bare minerals rouge. Jag kan bara säga att jag ÄLSKAR DEN. Att en puder foundation kan ändå täcka så bra och täcker den som behövs täckas, plus det naturligt och känns som att du har ingenting på dig specielt nu när det är sommar. Den håller dagen ut och I LOVE IT IT!!För er som inte har prövat den är ett måste!!. Jag kommer ändå forsätta använda make up forever specielt på kvällarna =).

Nu ska vi käka lunch och sen inne mot stan ..
One love,
V...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar