torsdag 26 maj 2011

SUPER SNYGGA BIKINI

Yes det ringde på min mobil kl 10 på morgonen. Det var leverans gubben och jag undrade vad det var. Fick mina victoria secret bikini idag. Gick väldigt fort 2 dagar. Dock så glömnde jag beställa under delen men skit samma jag köper svarta vanliga på h&m. Bikini sitter precis som på bilden ( se min förra inlägg om ni vill se bilder). Jag kan tänka mig att victoria secrets bh är skit bra och snygga. Ska nog börja beställa därifrån.

Kl 1 ska jag till stranden och sola endast 2-3 timmar den här gången. Ska ha spf 20 på mitt ansikte och spf 5-10 resten av kroppen för utom brösten spf 10.

Att sola är som när man bakar kakor. "låg värme" och länge då får man fin gyllene brun istället för hög värme och länge då blir det fula brända kakor. Nu ska jag äta frukost. Jag ser att det kommer regna på fredag =(. Det kanske behövs i det här torra landet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar