tisdag 10 maj 2011

Jag vill göra om min blogg



Är det någon som vet hur man göra om bloggen? Fan min blogg är så himla tråkig. Då menar jag med designen =(....
IDAG Har jag gått på stan och gjort några ärenden idag och nu sitter jag här och pillar med datorn.
Jag är super hungring väntar på Rubens mormor lagat mat ..hmm det luktar gott. Vi är ensamma här. Ska nog dra och köpa avocado och göra lite guacamole är så sugen. Jag tänkte om jag ska anmäla mig till DAM gymmet men tanken att jag ska till SWe den sista juni kanske inget vits?. jag känner mig tjock jag måste banta eller träna. Har massa tajt klänningar som jag inte kan ha på mig ..synd. Iallafall ska nog kolla imorgon och besöka gymmet och få lite information i alla fall.
Har inte köpt system cameran idag. Vi kom på att CANON EOS 550D som är runt 700e är nästan samma som CANON EOS 1000D som är nu 499eu.. fast denna är 10mpxl och det andra 18 med HD VIDEO. CANON EOS 1000D hade kostat 649e innan men nu har den blivit billigare. Så jag tror det blir den istället.
Får vänta tills pojkvännen har ledigt eller har tid då går vi och köper tillsammans.

hade bra allihopa blogga mer sen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar