torsdag 19 maj 2011

Thanks to you ive done it by myself

Har gjort klar mina ärenden idag och har sprungit och svettas som en gris. Tack och lov med taxin fram och tillbaka har jag kunnat göra alla mina ärenden idag. Fixat a-kassa och ny NIE papper ( spanskt personnummer fast på pappret utan bild ). Så jag kommer få a-kassa 10 000kr i månaden i 1 år och halv, bra va?=) Jag är super nöjd. Nu kan börja göra det jag ska göra.
Har fortfarande huvudvärk idag och mensvärn då och då.

Vädret: Jo da jag tycker det var perfekt idag varmt men lite kyligt när det blåser. Gillar inte när det är för varmt och torrt och då svettas man som en gris som jag brukar göra.

Jag tänkte gå till chinese hår salong och få mina naglar gjort tills på lördag för då är det riktigt fest som gäller. Vi kommer fira min 24th b-day plus Rubéns kompis fyller den dagen och hans syster och vi alla kommer överraska honom med privat fest på en lokal med bar. Efteråt drar vi alla till otto zutz där kommer Mariela vara som kommer tillslut för att det är hennes pojkvän bday också =)!!..
Det kommer bli skoj!!!
Nu ska jag ut med hunden här hemma..
Här är hon min pojkväns familj hund här hemma. Varje gång vi kommer hem så ser hon ut så här =) Hon typ leer =)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar