lördag 21 maj 2011

Up in the air

Gör ett snabbt inlägg för att jag har hela sovrummet att städa och skåpet. En bild vid via laetana.

IGÅR: Gick vi till stan och shoppade lite kläder till min man och till mig letade vi efter nya klackskor som jag ska ha på mig ikväll. Hittade en as fint på topshop men den var aning stor och det finns inte i min storlek 39, synd!. I allafall hade vi bestämnt att gå till Tarragona och hämta mina party skor och andra kläder istället . Det var massa ungdomar ute för dom som protesterade.
Vi kom hem och kollade ett film som vi inte hann titta färdigt. Sen drog vi och mötte Emma för att hämta mina pengar som jag överförde till hennes konto, eftersom mitt kort funkar INTE!!! grrr.. Tack och lov att hon hade samma bank som mig så förde jag över pengarna och fick det direkt. Vi drog en snabbis till El corte ingles för att köpa en vanlig digital camera. Sen är det bara köra 1 timma till deras sommar lägenhet från Barcelona. När vi var framme glömnde Rubén nycklarna till lägenheten, som tur var hans moster och farbror som också har en sommar lägenhet bredvid där och hade extra nycklar. Hämtade några av mina kläder och skor och tog bilder på lägenheten som Rubéns mamma behövde för att hyra ut lägenheten.
Vi körde tillbaka vid 23.00 och tog en mc drive. Jag var helt trött och somnade med mina kläder och smink på...


Inne i El corte Ingles

Här är jag med min sur min..


Min chaufför=)

Här sitter jag och packar sakerna som jag tog med mig dock inteallt, eftersom vi har inte plats här hemma.


Nu måste jag städa här...

One love,
V...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar