tisdag 1 juni 2010

The love of my life

Min älskade pojkvän Rubén. Jag kan beskriva honom som är den underbaraste personen någonsin. 190cm, fin, underbar, intellegent, rolig, omtänksam, filosofisk och allt jag vill hos en kille till och med mycket mycket bättre bättre.

Han förstår mig, stödjer mig, respekterar och litar på mig

Baby mi amorcito, mi vida, mi mejor amigo, mi otra mitad, mi futuro mi todos. Qué voy a hacer sin ti en mi vida.!!?? TE KIERO DEMASIADO TANTO. Porque eres los más imortante y lindo que tengo en la vida. Por eso no me faltes nunca. Ya sabes eso y cada dia nunca me cansará para decirte eso. Eres la mejor cosa que me ha pasado. You are the best thing that ever happend to me.

Jag tror att den bästa känslan i livet är att älska och blir älskad tillbaka. Det händer inte varje dag ialla fall inte för min del. I vårat liv har vi kanske träffat så många människor men väldigt få och kanske bara en av dom om den personen har inte kommit än får dig älska och blir älskad tillbaka lika mycket på samma sätt. Vissa väntar på den fortfarande, vissa har redan träffat den personen i sitt liv. Det inte varje dag man vaknar upp och se på den personen och älskar den lika mycket som igår och även älskar den mer. Det inte varje dag du träffar en person som får dig att bli kär mer och mer varje dag som kommer. En person som har inget skäl varför han älskar dig , en person som står vid din sida , vet vad du behöver innan du säger det, en person som respekterar dig, är ärlig, få dig och skratta mer och mer, en person som ser i dina ögon om vad som pågor dig bra eller dåligt. En person som är stolt att ha dig vid sin sida som visar upp och presenterar dig för sina vänner och familj. Ja,träffar du den personen så är han den personen för dig.

....Som mannen i mitt liv !!! Jag älskar dig så oerhört mycket att jag kan inte tänka mig en dag utan dig i mitt liv. Den här var den dagen jag har längtat efter. Den bästa månaderna vi har varit tillsammans. Killar är kanske skit, men inte alla precis som oss tjejer. Man måste riskera och ge den personen en chans, är han värt att behålla NEVER LET IT GO!!..

Det känns som att jag känner honom i flera år och jag har aldrig känt så här i hela mitt liv. Vi har en framtid tillsammans och jag vet att vi kommer uppfylla den tillsammans gör vi det.
Jag tackar Gud att du är här äntligen. Det var oväntat. Nu har jag den kärleken jag förtjänar att ha och jag vet att du älskar mig lika mycket som jag älskar dig om inte mer ;). Jag är nog den lyckligaste personen i denna jord. Du får mig känna som den vackraste kvinnan varje dag. DU behandlar mig som en princessa. Varje planer du tänker och gör så gör du det för mig eller så finns jag med. Precis som hur jag tänker och planerar så finns du med. Du får mig garva till max och sedan kollar i dina ögon och bara leer. DU är den underbaraste som finns.
Jag frågade dig " varför älskar du mig ? " du gav mig ett svar som jag aldrig kommer glömma och du svarade " jag har ingen anledning varför jag älskar dig, om jag älskar dig för att du är vacker och underbar så kan jag hitta en person som är vackrare och underbarare än dig. Då älskar jag anledning och inte dig. Jag älskar dig för att jag älskar dig "...så söt =).

Varje dag jag vaknar du är den första personen som jag tänker och den sista innan jag går och lägger mig. Du tänker alltid positiv och jag vet att du är alltid vid min sida. Vad jag gillar med dig mest är hur du tänker om livet, framtid och allt. Inte bara filosofisk men verkligen får mig blir lite chockad ibland :). Du håller alltid dina ord och det gillar jag.
Så du vet är att jag är alltid här för dig. Jag längtar nu i juli får vara på samma tak som dig dag in och dag ut. Där kommer vi se hur det blir att bo en månad tillsammans. Det kommer nog gå bra.
Älskar dig så mycket !! Jag vet jag är kär och jag är stolt kär. KOmmer aldrig lämna dig för jag vet att vi är gjorda för varandra. Hur vet jag det? jag ser det när jag är med dig.


" tell me that you love me, that you will never separate by my side and take me where we only exist
you and i "







My favourite song "stick with you " from my favourite girl NICOLE S. to my favourite boy !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar