onsdag 2 juni 2010

You ever thought?!


DONT-CHAAAAAA
  • Porr är för män vad skor är för kvinnor.
  • En gris orgasm varar i 30 minuter? (I mitt nästa liv vill jag vara en gris!!)
  • En kackerlacka kan leva i 9 dagar utan huvud innan den dör? (Ohyggligt! Jag har fortfarande inte kommit över det där med grisen...)
  • Om du bankar ditt huvud in i väggen gör du av med 150 kalorier i timman? (Prova inte detta där hemma. Men kanske på arbetet...)
  • Hjärtat producerar så pass stort tryck när det pumpar blod runt i kroppen att det kan spruta 914,40 cm? (Oh My God!)

  • Några lejon parar sig över 50 gånger om dagen? (Jag vill fortfarande vara en gris i mitt nästa liv - kvalitet framför kvantitet!)
  • Fjärilar smakar med fötterna? (Någonting jag alltid har önskat att veta!)
  • Den starkaste muskeln i kroppen är tungan? (Hmm...)
  • Högerhänta människor lever i genomsnitt 9 år längre än vänsterhänta? (så kommer jag leva 9 år mindre än alla andra =/ ?)
  • Elefanter är de enda djur som inte kan hoppa? (OK, det är nog bra......)
  • En katts urin lyser under svart ljus? (Kan undra vem som har betalt för att ta reda på det ?)
  • En struts öga är större än dennes hjärna? (Jag känner människor med samma problem...)
  • Sjöstjärnor har ingen hjärna? (Sådana människor känner jag också!)
  • Isbjörnar är vänsterhänta? (Om dom byter, kommer de att leva längre!)
  • Människor och delfiner är de enda arter som har sex för lustens skull? (Men grisen då??)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar