onsdag 16 juni 2010

The sweetest thing

Tjenis!

Idag är det torsdag eller imorgon sen fredag redan. Fy fan hemsk tiden gå så snabbt. Åt nyss min middag och gjort min matlåda till jobbet. Min älskling kommer hit snart. Var med honom innan jag jobbade utanför jobbet runt 13.30 satt där och tog en kopp cafe, snart kommer han här och ha en mys kväll. Vi ska dricka lite Champagne också för att fira att han är klar med sina examen =).
Som jag sa idag var det en ny dag och jag mådde mycket bättre än igår.

Nådde upp säljs målet på jobbet hela denna månad. Vi har tills den 25:e brytnings datum på våran säljs varje månad. Målet var 1-14 3euro/per försäkring som man har sålt, 15st eller mer blir 7.50euro var och 25st eller mer blir 15euro var.. Ska kämpa göra tills 30 har gjort 26st hittils multiply it with 15euro honey!!!. Extra money!!

Min lille bror skickade några super söta bilder på min brorsbarn så söt. Theo heter han och är 1 år gammal och snart 4 månader.





Night bitches//V.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar