torsdag 17 juni 2010

Thursday


The world means everything to me and you are my world...I love you!!!

Hej på er!!

Sitter och äter min lunch och kommer inte dra till jobbet tidigare idag.
Igår så var som sagt min älskling här och sovde över tills 7.00 för att hans bil får bara parkera tills 7. Det sånt lag i spanien såna fri parkering på helgerna är det 24/7.
I alla fall vi drack champagne och blev lite fulla. Vi började prata om nånting sen började vi bråka om onödigt sak. sen efter 10mins är vi sams igen hahaha.
Vi gick och la oss kl. 04.30 och han gick vid 06.30. Jag fortsatt och sov tills 13.00.
Idag verkade det vara vackert väder. Imorgon landar tjejerna. Första 5 dagar så stannar dom hos Adde ( darias bror) som bor två gator bredvid mig =)...sen nästa vecka på onsdag-söndag stannar dom hos mig. Ruben gick med och festa med oss för tjejernas skull och hans vänner. Vi får se.

Nu ska jag drar till jobbet om 10mins och försöker sälja mer försäkring.
Hade bra allihoppa.!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar