söndag 13 juni 2010

Swedish weekends

Tjabba!

Här sitter man igen och tänker på hur tiden går j*vligt fort. Helgen bara så där =(.
Jag tänkte blogga efter jag har fått alla bilderna, men jag lär nog glömma tills dess.
Så jag gör en sammanfattning om va jag har gjort över helgen.

Fredag- barbeque kväll med massa vänner på Janni och Emmas terraz. Gick till jobbet efter 21 direkt och jag var så hungrig. Det blev SVENSK MAT =) hemma gjorda potatis sallad, Sallad och sen fick man ta med sig kyckling ( som jag tog), vissa lax och kött osv. Det var härligt sitta ute och bara höra svenskarna prata. Det blev Jag, Janni, Emma, Frida, Janna, Paula ( en tjej kompis till Pernilla Amy och linda som också har jobbat på otto zutz och som jag känner också)Pernilla, Martin och Mikael ( vänner till Frida), Åsa och Daniel, Anna-Daisy sen kom Åsa Springare sen. Det blev svensk chips och svensk godis och vi hade en bra skratt.Alla gick hem runt 01.00 jag gick hem vid 02.00 sista metron. Jag var jätte full av lambrusco haha. Var tvungen break the news att våran vip bord blev inställt. Det var fullbokat så det var jävligt synd.

Lördag-
Gick jag och solade för första gången på stranden det här året. Gick där Frida, Åsa, Daniel , Janni och Emma var framför Opium Luis var också där. Solade tills 18.00 brände ansiktet som fan. ( men nu är det inte så farligt. Frida tjatade om försöka fixa vippen anyway och ringa cheferna osv.


Fick min klänning från Asos som jag beställde ( det gick väldigt snabbt än va jag trodde)Skit snygg.
Body fit så snygg!!!

Sen förfestade vi hos Janni och Emma igen. Åkte taxi till otto och mötte på Adde då vi väntade på taxi glad som alltid =). Sen drog två svenska brudar och skulle hänga med oss till otto och Jag har ingen arning vilka dom var.( som var med adde då vi träffade på honom. Vi stod utanför otto och kollade om det fanns en chans att det finns ett bord ledigt på vippen. Alla var ovanligt trevliga. Sen blev jag och Frida och alla andra irreterad att dom där 2 svenska tjejerna som vi inte kände bara kom som en svans efter oss. Inte ens " hej får vi komma in gratis med er". Tillslut sa frida (bad henne säga det till dom där tjejerna) att vippen är bara för 6 pers alltså jag och MINA VÄNNER INGEN ANNAN!! grrr Sen kom vi in på vippen med hjälp av söta Billy som är bartender och jobba där en kill kompis till mig. Fast vi fick vara vid baren med en flaska vodka och fick massa gratis shots och drinkar av Alberto chefen och sa till mig " Va snygga kompisar du har vanessa, rubias!!" ja va " jajamensan självklart". Hann inte ens dricka min drink och mådde illa vid 03.00 allt rök också. Gick ut med Frida för att ta luft. Satt där ett tag och ringde min pojkvän, sen gick jag tillbaka och såg en gris (engelsk/amerikansk) som hade likadant klänning fast hon hade inte bältet som jag hade. Gud av alla dagar och av alla ställen . Den köpte jag på river island. Jag blev så irreterad och mådde ännu dålig. Sa hejdå till tjejerna och tog taxi hem vid 04.00. Det var verkligen synd att jag inte kunde joina dom och att jag inte mådde så bra..=(

Söndag- Skippade solen stannade hemma för att rädd att jag kommer bränna ansiktet ännu mer. Kollade på två filmer. Kunde inte äta mådde ej så bra. Gick till Janni och Emma för att äta middag med dom och för att säga hejdå till frida. Åsa och Daniel kom en sväng också. Sen klippte jag Emma och Janni och drog hem. Så det var min helg, hade jävligt trevlig men jag önskade att jag mådde bättre igår. Va jag inte tål alcohol längre och festande omg !! vad är det med mig. Jag har inte festat på 3 månader..

Ja så det var min helg..bilderna kommer så fort jag får dom!!
Night bitches!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar