torsdag 3 juni 2010

Never ever leave me


Sitter här på min säng och är lite sömnig. Pojkvännen har gått hem. Han var precis här och hämtade sin lilla plånbok hemma för några dagar sen och andra grejer. Det är så varmt och kvavt i mitt rum helt otroligt nu när sommaren har kommit.
Efter jobbet åt jag och min arbets kollega mats på sushi buffe spontant. Äntligen vi har väntat på det på länge och alltid har skjutet upp det. Den var god sushi, men har aldrig sett en som Mats som äter så fort non-stop. Jag var så proppmätt att jag kunde knappt gå. Rullade på väg hem sen.
Sen kollade jag på min mobil och fick ett meddelande och ett missat samtal. Det var Santi en av cheferna på otto och bad mig en favour att jobba bara denna helg. Jag sa att förra helgen var den sista helg och sagt upp mig 3-4veckor innan. Jag kunde inte säga nej och tackade ja bara för denna gång, men efter denna ALDRIG MER jobba där på helgerna.
Jag som trodde att jag är äntligen fri denna helg. GUD!!!
Nu får jag vänta ytterligare 5 dagar tills friheten nästa helg!! Gud låt det gå fort !! Jag lider. Jag ska verkligen börja plugga så att jag slipper jobba sånna här jobb.

Nu ska jag gå och lägga mig tror jag. Låt mina mardrömmar komma in...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar