torsdag 24 juni 2010

San juan Barcelona

Tjenis!!

Ja iförrgår torsdag var det san juan dvs (typ som midsommar i sverige ) fast med fyrverkierier och alla är på stranden med music , sitter och dricker massa folk !!

Först så gick jag med tjejerna D&G tog taxi ditt eftersom tjejerna var uppklädd med klackar. Taxin var dyrt eftersom det var en speciel dag så kostade det 5euro(50kr) extra.

Vi drog till barceloneta eftersom Rubén min pojkvän skulle vara där med sina vänner. Väntade där och drack. Janni och Emma kom sen och vi var där en timme tills 01.00. Rubén ringde mig (eftersom jag hade inte saldo på mobilen ) och undrade vart jag var. Han blev jätte arg eftersom vi har missförståt varandra och trodde att han skulle ringa mig när han är på andra stranden så att vi kan möta upp dom. Sa till honom att vi ska stanna på barceloneta ett tag, dom var bara 10mins borta från oss. Han la på och ringde 5 gånger hela tiden och undrar vart jag är och när vi kommer. Tillslut kom han och hämtade mig sen drog vi daria , gabbi och jag med honom och träffade på hans kompisar satt på ena stranden och chillade ett tag sen drog vi vidare till vila olimpica för det andra var sugna på att festa.
Jag vet inte vad som hände men jag var jätte sur på min kille och drog därifrån och vi gjorde eller jag gjorde värsta drama och skrek på gatan och grät, sen efter en timme blev vi sams igen. Vad han sprang efter mig asså...;)
Sen var vi på väg och ta metro mötte vi på hans kompisar som försvann för en timme sen. Vi alla gick och tog metro vid 5 och jag var så tröööt!!.. Dagen efter hade jag värsta baksmälla och mådde illa..


Här började vi sitta och dricka och bytte skvaller hahaha


Jag da


Mina vänner (vi var inte så många eftersom det var inte så planerat som vi trodde)


Vi alla Gabbi, Emma, Jag, Janni & Daria
mina goda vänner fasta många tyvär så alla har lämnat barca =(


Här var det kö på toaletten vid stranden efter allt drickande...

and i say " all the girls standing in the line to the bathroom =)"

Ja juste det var en ute liggare som gick på toaletten där vi stod och köade. Sen var det några ungdomar som sa " gå inte ditt det äckligt osv" Vi bara stod och kollade. Sen kom han ut ute liggare och tvättade toaletten med lite vatten. Först trodde vi att han bajsade på golvet och hela toaletten och vågade inte gå in eftersom det var alla sa som stod före oss.
Janni gick in och sa att DET VAR INTE ALLS SMUTSIGT OCH DET VAR INGEN BAJS!!
ibland undrar jag " hur fan kan man dömma folk på det sättet. Bara för att en uteliggare som inte har ett hem, smutsig, äcklig och stinker betyder INTE det att han inte vet vad han gör och skulle kunna bajsa på en offentligt toalett där alla står och köar...fy fan på er människor!! Behandla andra som ni vill bli själv behandlad!!! peace out!!



Jag och Daria =)!!!
Världens underbaraste !!!


Massa folk och music ..


massa fyrverkerier..det en av det värsta jag vet är att folk slänger dom bara även små barn.
Tänkt om någon går förbi hallå vad tänker folk med egentligen.
Dom tycker t.o.m att det var kul och skrattar när folk blir rädda..


Vi 3 as always V&D&G


Några av min pojkväns kompisar..


Jag och min älskling " gud vad jag älskar han!!! =) "

Nja nu ska jag dra och tänkte hämta min saker som en kompis lånade (kläder) när hon gjorde sina modell bilder eftersom hon är modell.
Hon älskar min stil och kläder. Ska se om hon har skickat via posten alla saker som hon har
lånat av mig!!!

Daria är lite seg hon skulle hänga med mig. Daria va gör du??!
Rubén kommer snart också han är lite ledsen / inte på humör idag så jag ska göra min bästa och göra honom glad =)!!! Som sagt alla har sina dagar..


Gotta bounce...!!!

GLAD MIDSOMMAR!!!














1 kommentar:

  1. Åhhh jag önskar jag var där med er <3 <3 <3 Ni ser sjukt heta ut som vanligt iaf ;) KEEP IT UP MY GORGEOUS ONES!!

    saknar er så mycket!!!

    SvaraRadera