söndag 20 juni 2010

love, friendships, parties = Vilken helg!!!

Jag och min älskling på Otto zutz i lördags. Känns skönt att få gå ut och festa med sin man och bästa vänner!

Tjena!!

Jag vill bara säga vilken helg!!! Jag hade det verkligen riktigt kul. =)
Först var jag med min älskling Rubén från torsdag och åt middag " vietnamisisk mat" ( den var inte så god av alla asiatisk mat. Det fattades krydda.. Iaf en som ägde den är en vietnamisisk tjej från frankrike som jobbade på samma företag där jag jobbar nu.

Fredag så var jag hemma med min älskling. Gjorde inte särskilt mycket kollade på filmer.

Vi sov hela lördag ändå var det halv bra väder. Vaknade runt 16:00 och gick till Dia för att köpa mat och vi lagade en jätte god spagetti hemma.
Ringde tjejerna sen gick till dom en sväng där Adde bor.
Gick hem och där väntade min älskling jätte fint kläd och vi drack hemma ensamma sen drog vi till otto före Daria, Gabriella, Javi , Adde och 2 kompisar till dom till otto. Jag var lagom full, bra full =) Rubén med. Vi tog inte hans bil den här gången så vi tog taxi.
Sen kom dom in där inne Daria and company. Vi dansade loss. José , Sergi och en Kill kompis till dom var också där. Fy var det var så varmt inne usch.
Alla var där som jag har inte har sett på så länge nästan.
Vi drog hem tidigt runt strax 5 för att mina skor gjorde ont och tog taxi hem.
Jag vaknade med värsta baksmälla.
Söndag var vi hemma igen fortfarande och degade kollade på massa filmer bla LEGION. Den måste ni se den är jävligt bra.
PRINCE OF PERSIA också bra och igår kollade vi på "SCHINDLERS LIST" - NI vet nog alla va det är för film om nazister.



LEGION- ******** 8 stjärnor!!! så bra var den..



Prince of Persia - Han är grym!! *******7 stjärnor!!
Den här veckan och det senaste dagarna som har varit har nog varit den mest otursdag för mig :(, jag hoppas att jag får tur snart..gud snälla!!!
Pratade med min mamma idag efter 2 månader. Det kändes så bra!!!

Rubén var här nyss och han visade mig den första msn conversation vi hade då vi lärde känna varandra för första gången ... Omg kunde inte hålla mig och skratta. Fattar ni att vi är tillsammans alltså =)!!!!

NU är jag så sleepy, ska kolla på en snabb serie sen går och lägger mig. =)!!!
Natti natti !!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar