torsdag 10 juni 2010

Its all about fashion


ITS ALL ABOUT FASHION!!
Tack vare festandet i mina 3 senaste år i barca , så har jag koll på modet som jag gör idag.
Mina största stilikoner är NICOLE SCHERZINGER ( aka pussycat dolls) och VICTORIA BECKHAM. Genom att festa så mycket som jag brukar göra ( knappt den senaste 4 månaderna)
så har jag lärt mig klär snyggt. Att festa för mig är liksom gå på catwalk. Jag måste bara köpa nya kläder och älskar att fixa mig och allt.
Min bästa kompis Daria av henne har jag också lärt mig så mycket om mode. Varje gång vi ska ut så får jag alltid inspiration genom att kolla på filmer , music video osv.
NE jag ääääääälskar mode och skönhet !!=)


“The only rule is don't be boring and dress cute wherever you go. Life is too short to blend in.”


Nu ska jag se på desperate housewives...=)
Night bitches!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar