söndag 6 juni 2010

Everythings gonna be alright


Usch!! Jag kan inte sova har sovit från 07-19.30 idag. Sista kvällen på otto och idag är det lite konstigt för att för första gången är jag inte med min älskling. Han har fullt upp med hans examen och spenderar hela dagen och veckan i biblioteket. Det var skönt att få göra en bra avslutning på otto där jag jobbar som bartender på helgerna. Cheferna och mina arbets kamrater är super nöjda och vill nästan inte släppa mig.

Jag var så uttråkad idag och det har regnat också. Jag varit i stan och träffade Emma och åt på mcdonald ( hade inte ätit på hela dan). Sen tog vi en promenad runt gatorna och åt italienska glass hmmm så goda !!=) och pratade. Skönt efter man har ätit och den friska luften efter regnet inte för varmt inte för kallt.

Jag tror det är dags och köpa ny dator för att den slocknar av sig själv hela skiten flera gånger och blir jätte varm. Jag kan nästan vända den upp och ner och till och med steka ägg..hahaah ne skojar bara..

Nu ska jag försöka sova iallafall. Lycka till med det säger jag bara till mig själv.
Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar