torsdag 10 juni 2010

its just an ordinary day


WHETHER YOU´VE BEEN THROUGH YOUR MOST WORST TIME OR IT IS YET TO COME, ALWAYS REMEMBER THAT LIFE CAN SUMMED UP IN 3 WORDS "LIFE GOES ON"

Lite kortfattad om vad jag gjorde idag da...

Händer inte mycket. JObbet går bra . Idag har det regnat igen och det ska vara så hela veckan, men sen på kvällen blir det finare väder.
Torsdag idag och jag längtar tills helgen för första gången på länge. Jag hoppas det blir bra iaf.

*Planer inför helgen...

Imorgon fredag... ska vi grilla på kvällen hemma hos janni och emma. Det blir en tjej gäng där. Det blir potatis sallad och sen massa goda saker att smaska på och kyckling osv..
Det blir inge utgång i alla fall.

Lördag..ska vi ut som oldtimes men ändå inte på otto. Vi kommer boka vippen där nere med mina tjejer. Frida, Jag, Åsa, Janni, Emma och Janna. Det fattas bara Daria Mariela och Gabbi så har jag alla mina tjejer tillbaka =)...
Få ser hur det blir. Har ringt Santi på otto så allt är fixat och klar plus han ger mig ALLTID discount...aka " vennezaishername" yo..haha!
Det var länge sen jag har verkligen festat sönder mig. Älsklingen kommer tyvär inte med oss pga plugg så det blir nightout with the girls -only!

Söndag... Kanske sola på stranden om det blir fint väder. Får se om min man har time och umgås..Det här är den sista helg han kommer plugga. Nästa helg är han fri 24/7 med mig;)..

...Så va har ni planer för helger..Btw första helg efter 3-4 månader ( jag har jobbat på otto )...wehooooooooo

Måste dra min älsking Rubén kommer om några minuter =)!!!!<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar