måndag 14 juni 2010

Pictures from the weekends


Emma & Frida

Obs!! bilderna är inte i ordning sorry..


Paula & Pernilla


Grillfest i fredags med gänget 13 pers totalt alla syns inte på bilden dock..


@ the vip Frida & Åsa


@ otto zutz V.I.P Janna & Vackra Åsa


Way out to party..
Från vänster: Frida, Emma, Jag och Åsa


Återförenad- Frida och Jag


Jag och Janni


Janna till höger btw...


Lördag *förfest * hemma hos janni & emma
...från vänster Paula, Pernilla, Jag, Janni, Åsa

Så där då har jag kunnat visat upp lite bilderna, finns massa mer!!

Idag har det varit ett helvete på jobbet !!! Jag blir mental skadad =(
Klarar inte av det!!
Min älskling var här för ca 1 timme sen. Saknar honom. Nu denna helgen är han fri ska jag vara med honom som faaaan !! Tjejerna kommer också så jag får dela mina tider med dom 50-50.

Jag vet fan inte det är med mig men det kliar hela kroppen från stranden i helgen usch...

Nu ska jag kolla på film och sen går och lägger mig. Ps. Det har regnat idag också typisk!!

NIght bitches !!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar