onsdag 9 juni 2010

Hair is the crownd of your beauty







Yes, har färgat om mitt hår bitches till mycket ljusare som jag har alltid velat ha. Nu satsa jag inte på att vara så tan än så länge. Det blev snyggt va!? och jag hade aldrig tänkt på att mitt hår är så lååååååång ...



Från svart till blond hår

hemligheten är denna...
Många har frågat va det är för hårfärg jag använder och vilken färg är det. Vissa tror att jag går igenom massa process innan jag fick den här hårfärgen.
Jag köpte denna det spelar ingen roll vad den heter egentligen men numret ska stå " 01 Natural blond".

Jag har alltid velat ha sånt guldaktiga ljusbrunt hår som nästan matchar min hudton aka som "christina milina, Beyonce, ciara etc "
Då såg jag denna förra året och prövade sedan dess har jag använt det jämnt =)

Hur jag gör ??

Lägg färgerna på håret precis som du gör när du färger ditt hår med andra färger.
Har du svart natural hår som jag är det här den bästa...

Det som är bra med det här jo längre du har den på håret jo ljusare, MEN sakta och säker.
Efter 15 mins brukar det bli ljus brun sen ljusare och ljusare. Är du nöjd med färgen efter 30mins t.o.m 20mins så är det bara tvätta av håret.

...men jag föredrar ha påse på huvudet så att det blir varmt och kvalitet blir bättre och snabbare.
Det blir aldrig orange som ni tror tro mig!!! =)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar