tisdag 15 juni 2010

God morning/noon

RE UNITED!!! ( sorry tjejer hittade ingen andra bättre bild...)
Den här bilden var tagen för ca 2 år sen. Gud va jag ser hemsk ut!!!

Tjenaaaaa moss!!!

Kl är typ runt 12.33 när jag skriver detta. Var tvungen och vakna tidigt idag bara för att jag gick ner till Dia ( mat affär) för er som inte vet och köpte tvål eller va fan det nu hette Ariel kommer ej ihåg =/ för att jag ska kunna tvätta mina kläder. Har inte tvättat i en vecka !!! Jag som ville sova mer. I alla fall har gjort den delen. Igår har jag också lagat 3 matlådor som jag ska ta med till jobbet. Slipper jag äta dom där äckliga mackorna. Det blev Pasta ( gillar ej så mycket pasta) med kyckling grönsaker och nata med mexikansk sås. Det blir nice.
Ska dra till jobbet idag en timme tidigare så att jag hinner äta min lunch där innan jag börjar jobba vid 15.00 (för att theres no micron hemma hur fan tänkte dom värma maten ??) och tar alla djävulska samtal.Trust me jag ska fan klara av detta!!!


Mina brudar kommer snart, fattar ni vaaaaaaaa kul det blir!!!!!!!!!!!!!!!! =)=)=)
Fira san juan med dom och midsommar ååååååååååh!!!. Its like old times for me with rules..hahah
Janni en tjej kompis ska flytta till London med sin spanska pojkvän som är redan där den 1 JUli, gud vad jag kommer sakna henne. Snälla gå inte...!!!

Nya agenter på jobbet var det igår. 5 nya ansikte. Det så kul när det finns nya så ska man spela kaxig vi som har jobbat där i "flera år " haha . Skojar.

PS. Idag inatt drömnde jag att jag och en tjej kompis Åsa blivit jagad av någon hemska människor ( kineser) som ville döda oss alltså tortyr. Vi sprang runt shopping mall ( vet ej vart det var ), men det var hemsk dröm!! Bara för det så "hatar" jag kineser pga min dröm ...jag trodde att jag var på Saw filmen....

Ok gotta go bitches and dress upp !!!
Ha en bra dag!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar