måndag 28 juni 2010

Never say the last when we can do it again !!

Tjena!! Vad händer.?

Har inte så mycket att skriva förutom att jag har lite bråttom skriva det här snabba inlägg.
Vi var på Kahala hawaii bar i fredags med min pojkvän och drog hem sen.

Lördags: Gick in till stan med Rubén och åt ute på en tapas restaurang och letade efter hans bad byxor och gick runt i stan. Sen framåt kvällen...
gick vi till Addes hem ( Darias bror) med Rubén, Daria, Gabbi och sen kom janna. Vi drack lite där hemma. Kände inte för att dricka mycket. 2 glass lambrusco thats it.
Vi tog taxi till Silk bar det var länge sen vi har varit där och alla drack 3 drinkar var förutom jag. Jag var lite lullig med nykter hela kvällen. Jag klagar inte hellre det än dricka alcohol och jag spyr och såna grejer. Vissa dagar mår jag bra om jag dricker och har rolig, vissa dagar mår jag bara illa och det gjorde jag i lördags om jag drack vodka..usch!!
Vi drog sen till otto runt 03.00 och festade. Mitt f.d var där ( var kul och se han ) hahaha...gammla tider. Drack 1 drink som jag gav till min pojkvän plus han drank sin drink som jag får grattis där .kände att mina fötter gjorde ont sen.

Det var Gabbis sista natt sen vid 05.30 kom Darias man för att ta med dom till busshållplatsen där dom ska droppa av Gabbi till swe kl 06.30 . Fattar ni hur den tjejen klarar av det..haha jag skulle ha deckat och missar planet..lol...

Söndags: Åt jag och min älskling på Burger king och gick runt stan . Vi hade tänkt dra till ciutadella park och bara softa men jag var för seg efter helgen så vi gick till hans hem och hämtade hans dator efter som min hade inte fungerat det två senaste dagar. KOllade på filmer hela natten.

Måndag idag: Piss mycket samtal på jobbet ( klarar inte av det ) . Efter jobbet drog jag med tjejerna Emma och Janni till Sushi buffe som alltid och ät som fan. Jannis sista dag på torsdag sen åker hon till London och flyttar ditt med sin pojkvän som väntar på henne. NU har jag ingen sushi friend :( alla är borta än och än. JO emma är jo kvar =)..

Efter sushi var jag så mätt och gick förbi Darias port och pratade lite ute tills Rubén kom och Daria drog vidare för att träffa Y.

Idag hade jag ont hela kroppen fick massage två gången av min älskling. Tack baby =) . NU har han sommar semester så vi träffar varje dag. Det aldrig för mycket om man trivs med varandra som vi gör...wehoo

Nu ska jag gå och nanna först ska jag bara lägga till den senaste bilderna.


BIlden från förra fredag då frida var här barbecue night. Shit kändes som det var flera veckor sen...


Väntar på taxi på väg till Silk bar med min älskling här...
Älskade faktiskt min outift =)!


@ silk bar med mina vänner Janna, Jag , Gabbi och Daria


@ otto
V&R always <3<3>


Vi alla !! Det var BARA jag som var helt nykter ;) hehehe

Night bitches!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar