lördag 5 juni 2010

Should i or shouldnt i?!

Summer 2009

Jaha lördag är det idag, känns som söndag. Igår jobbade jag på otto och mådde skit vid 04.00 Kände som att jag ville spy.. Gick till toaletten flera gånger och spydde allt som jag drack ( ingen alcohol), sen kom jag tillbaka till baren mådde jag värre av allt lukt och rök. Det var en av det värsta jag har varit med om . Kunde inte andas , andas jag så svimmar jag...Ringde min pojkvän vid 05.30 för att hämta mig. SOm tur så hade han täckning på sin mobil i sitt rum. Ville verkligen inte störa honom men om jag skulle ha tagit taxi hem , så har jag förmodligen dött på gatan väntar på en taxi,eftersom alla taxi är fulla vid den tiden. Så jag ringde honom och hämtade mig med bil på otto zutz.. TACK ÄLSKLING!! va skulle jag har gjort utan dig!!! Han kom med mig upp och soved i några timmar eftersom han har bara sovit 2 timmar för att han hade pluggat för fullt med sina examen som är nu på gång.
Idag känns det lite bättre men jag kan inte äta för det trycker mot magen under bröstet i mitten. Som att jag har druckit en liter vodka och du får spy kännslan så där känns det ( ne jag överdriver lite med 1 liter vodka,)men ni vet vad jag menar när man har druckit för mycket ( fast jag drack jo ingen alcohol). Jag är väldigt känslig och det är inte första gången det har hänt mig, ibland på mitt vardags jobb.
Jag tror inte att jag ska jobba ikväll fast om jag tänker 7timmar till sen är jag klar, men jag vill verkligen inte känna som jag gjorde inatt. Jag vågar inte och jag vet att det kommer hända. Jag känner mig själv så bra speciellt min hälsa..
Så jag ska nog ringa chefen att jag klarar inte av jobba inatt så jag får hämta min lön som jag tjänade igår en annan dag..
Nu ska jag vila lite. Hade så bra!!

//V.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar