tisdag 15 juni 2010

Put your pride aside


bilden är tagen på ottozutz 2008 =) det var ett tag sen..
V&G
Tjena!

Jag vet inte vad jag ska blogga om idag. Hade värsta energi på jobbet oavsett av alla samtal. Hoppas det samma sak imorgon. Idag fick jag en break the news =)...Men det säger jag inte. Its gonna be almost like old times!!
Jag ser fram emot...
Hoppas solen skiner den här helgen. Så man kan få lite bränd ansiktet och känner sig fräsch..olala!!

Har inte ni fått den här känslan att ibland älskar man någon att man bara hatar den ena momentet. Det kanske typiska irritation man får eller är det bara jag som inte är på humör idag när någon kan typ inte acceptera ett nej, but i dont give a F*ck anyway.

Idag så prövade jag Fridas hälso metod. Jag åt 3 kokta ägg som middag och tea med honung. Fan va mätt jag blev som bara den !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar