måndag 31 maj 2010

Girls bestfriends


Har inte ni tänkt på en sak det bästa att vara en tjej ?? Jag tycker det är så cool att vara en tjej. Vi kan ha på oss vad vi vill och det finns massa fina kläder, klänningar , smink accesorer och speciellt SKOR!!! Det är så sexigt så feminim. =)!!
Inte undrar på att många killar vill vara tjejer hehe =) skojar bara ..

FÖRDELAR MED OSS TJEJER





Mina nya och första pumps nånsin. Hittade inte högre än denna. Skit snygga och så bekvämma är dom ialla fall. Köpte den på river island eftersom dom stänger om en vecka. tänkte köpa en rosa men den var så obekvämma och inte precis som den här.





Min nya bälte, hoppas den här gången så går den inte sönder som hände på den andra :(

Jag har en super snygg klänning men har ingen bild på den.




Mina nya naglar med baby pink nagel lack från h&M





Halva hjärtat som jag fick från min pojkvän och halva har han som står mitt smeknam som han brukar kalla mig =)

..so still love to be a girl??? för jag ÄLSKAR VARA EN TJEJ SHIMMY SHIMMY LIPGLOSS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar