onsdag 12 maj 2010

When love takes over

Tjena!

Ja nu har jag lite tid och updatera bloggen, sedan jag kom efter Sverige har jag inte kunnat updatera bloggen. Hade och har inge ork. Jag ska skriva en "summary" på jag vad jag har gjort på sistone.
För det mesta av tiderna så har jag umgåts med min pojkvän väldigt mycket både på fritiden och innan jag drar till jobbet träffar vi ibland och fika ute eller något liknande.
Fredags: Var jag ledigt förra helgen från bartender jobbet =). Min älskling hämtade mig med bil och väntade utanför jobbet och bestämnde oss sen att vi ska ut och festa tillsammans eftersom vi har aldrig gjort det nånsin pga jag jobbar på helgerna.
Så jag lagade snabbt middag hemma. Det blir som likadan rätt som gabbi lagade i swe då när jag var där. Alltså friterad kyckling som jag doppade med ströbröd och ägg, serverade med ris och svampsås som jag fick från Daria när hon flyttade tillbaka till swe, hmm delicious.

Min pojkvän har druckit lite för mycket


Jag och min pojkvän

Efter det så håller jag på bytta om och tog tid för att jag var ej på humör pga jag inte vet vad jag ska ha på mig. Pojkvännen somnade och väckte honom till liv..hehe ne skoja bara.
Vi åkte till Montjuic där det är förbjudet, för att dricka ute med sina killkompisar som väntade på honom. Drack lambrusco efter 3 glas blev jag tipsy. Sen åkte vi vidare till Shoko för att festa lite det var en killkompis " dj masti" session ute på terrazen.
Bernat och Jose var på väg, men sen var vi trötta att vi drog hem 2.30 till mig.


Janni & Jag

Lördag: Äsklingen sov över där hela dan , hans mamma ringde och undrade vart han var och sa att han var med mig. Sen drog vi ut för att äta kebab som han rekommenderade vid universitat, som inte var lika god som jag sa att vi skulle dra där vid joaqin costa där jag brukar äta med daria och gabbi.
Sen letade jag efter en ny klänning som jag tänkte ha. Vi gick till några affärer men hittade inget. Vi Gick till Riverisland och hittade ett linne som var nät där bak . Fick reda på att Riverisland ska stängas om 2 månader för att dom tjänar inte så mycket på det så det kommer byta ut till en kill klädsbutik :( :( MIN FAVORIT KLÄDBUTIK!!
Hittade också en klänning på bershka. Det skulle sätta snyggare om jag var vältränad PINSMAL..


Emma och jag in the cab ( vi var fulla)


Drog hem och ringde några som ville hänga med och fira min födelsedag o festa ute. Tillslut var det bara Janni och Emma som kunde komma.
Jag och min pojkvän drack hemma och sen bestämnde vi att lämna hans bil och tar taxi ifall om han ska dricka mycket. Åkte taxi till Princessa23 för att träffa Janni och Emma som var fulla..hehe. Fick massa sms av gratulationer och samtal. Martin som sjung först och sen Patrick ..resten bombade alla mig på facebook.
Fick gratis mojitos hela kvällen på princessa23 för att jag fyllde år och Emma och Janni känner bartender. Drack 2 och var så full.

Vi drog och tog taxi till catwalk och träffade på en tjej kompis Sanna med hennes två tjejkompisar. Vi var rätt tidigt på catwalk runt 01.30 så det var inte så packat. Drack några drinkar där och hade ingen minne nästan.Tillslut tappade vi bort Emma och Janni och det blev bara jag och min pojkvän kvar. Tänkt om det var 10 pers med mig , skulle vara svårt ha kontrollen på alla..
Min älskling hamnade i bråk också för att han gick på toa och jag satt och väntade medan det kom gäng killar och pratade med mig vart jag kommer ifrån osv. Min älskling kom ut efter 5mins och var skit arg och agressive (specielt när han har druckit så mycket ).
Sa till honom och grabbarna att det räcker osv , det höll på i 20mins tillslut sa jag till honom att dra där ifrån, men nej han ville stanna och dansa med mig , fast jag hade så ont i foten att vi måste bara dra hem. Små grälade på väg ut medan vi hoppade in i taxin. Ja vi kom hem runt 4 och jag var så full och trött och han med, men jag hade super kul =).
Söndag: Sov vi till 14 och bestämnde att äta ute. Vi gick till den där lilla restaurangen som vi brukar gå med daria, mariela , adde nära posten vid via laeytana. Synd att vi inte kunde äta upp hela pga att vi var sa bakfulla. Promenerade vid stranden och drog hem för att kolla på filmer. Det blev " babysitter wanted" och en till film. Sen blev det burgerking take away middag. Pojkvännen drog hem runt 01.30=)..
Så det var jag har gjort det sistone.

Nu orkar inte jag skriva mer.

Hade bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar