onsdag 19 maj 2010

Time machine



Lovar du att vara ärlig? Kanske

Du heter: VennezaIsHerNaMe

Smeknamn: V, Ven, Vanes, Van, Vanny, Ness, Nessa , *Asia, Chinese* ( im not chinese)

Låt som när du är ledsen sörjer till: " Ill be missing you " P. Diddy

Beroende av: Internet kolla på filmer

Vad tror folk om dig: bra hoppas jag =)

Stämmer det: självklart

Vad får du oftast komplimanger för: Finaste hår. Tan skin , leende, stil och mina ben!

Vad säger du för att imponera på någon: Inget. Jag ler =) istället

Hur imponerar man på dig: Få mig skratta och aldrig en " show up"tror jag.?!

Brukar du skratta för dig själv: ibland

Vad står det i ditt senast inkomna SMS: från min pojkvän ;)

Var bor du: Barcelona

Trivs du där: Ofcourse =)

Äger du några converse: Inte längre

Sprit, cider, vin eller öl: Sprit

Brukar du bli för full: Alltid

Är du allergisk mot något: Lactose eller gluten

Hur svarar du i mobilen: "Hola?"

Antal timmar sömn inatt: 8-10

Brukar du komma i tid: för det mesta

När mår du bra: När jag är pigg på jobbet och när jag är med min pojkvän =)

När blev du fotad senast: 3 veckor sen

Hur känner du dig nu: Bättre

Vanligaste färg på dina kläder: Rosa, orange och svart. Starka färger
Vad tycker du om fötter: Inget jag bryr mig

Vad saknar du: Min älskling :(

Hade du en bra kväll igår: Inget speciellt.

Favorit dryck på morgonen: Orange juice

Rakar du benen: Självklart

När brukar du oftast gå och lägga dig: 2-3 på natten

Är du blyg: ibland

Sysslar du med någon idrott: brukade

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej

Har du spytt offentligt: Yes

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Visa alla killar hur man behandlar en tjej

Är du nöjd med ditt liv: än så länge

Är du bortskämd: lite

Vad gör du i morgon: sova sen jobba

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Beyonce

Vad längtar du till: Sommaren

Har du bra vänner och äkta vänskap: O yes =)=)

Vad använder du för schampo: Swarkof only the best!!

Hur gammal är du: 23

Tycker du om någon just nu: min pojkvän så mycket

Gröna eller röda äpplen: röda

Gillar du golf: mini golf yes

Vilken tid gick du upp idag: 13.30

Har du sovit i din egen säng inatt: alltid

Har du strumpor på dig nu: alltid
Är det okej att gråta: sjävklart

När grät du senast: förrgår när jag kollade på tv serie

Vad skulle du göra om du vann en miljon: ta en lång semester och gör vad jag vill

Bär du glasögon eller linser: inget av dom

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej

Har du piercing: yes

Vill du gifta dig: ofcourse

Vill du ha barn: älskar barn

Solar du ofta: yes

Är du bra på att laga mat: så där

Är du flygrädd: Nej

Hur vig är du: Knappt

Är du musikalisk: så där

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten

Vilken är din favoritglass: old vanilia ice cream och choklad

Tror du på ett liv efter döden? tror det

Tycker du om sushi? Jag älskar sushi min favorit

Vad äter du helst när du ser på film: svensk chips med dill

Har du tandläkarskräck? Nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska

Vilken ögonfärg har du: mörkbrun

Har du någon gång gråtit dig till sömns: ja
Biter du på naglarna: Ibland

Röker du: feströker men har slutat utan att märka det själv.

Hur ofta tränar/motionerar du: knappt

Senaste låt du hörde: Just dance by lady gaga




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar