onsdag 26 maj 2010

The way i see it


Dag 4 : Ja idag är det onsdag helt otroligt. Det var inte den bästa dagen i veckan för att jag har så ont i huvudet migrän kallar jag det :( det gör fortfarande ont tills nu. Har tagit huvudvärkstablet men det hjälper inte. Försökte hålla ut på jobbet.

Efter jobbet gick jag till elcorte ingles för att köpa en SCRAPBOK ( det är som ett album fast gjord av vit tjocka papper som en bok där du kan klistra in och klippa massa bilder och gör dina egna design) hittade inget dock. Har letar efter sånt här på länge. Får kolla på andra affärer.

Det här en scrapbook, fast det kan bli mycket snyggare beror på hur bra du designar den med massa klippta bilder osv..

Tillslut så köpte jag två par bikini barbie rosa och en mörk rosa som var rätt så dyr pga det var märkes ( här tänker jag med röven igen) vart inget pris och tänkte inte på det, sen köpte jag en lång grön märkes linne klännig skit snygg framför allt färgen. Drog hem efteråt.




Första nya bikini på 2 år och nu har jag hittat den som jag har letar efter =)

Nu sitter jag här och ska gå och lägga mig snart får se om huvudvärken försvinner.


“The only rule is don't be boring and dress cute wherever you go. Life is too short to blend in.”

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar