tisdag 25 maj 2010

I do not know what to say


MARIELA O JAG

friends come and go , but me is stay forever just for you
Let our moment remain as memories that we can never forget.
People change, new life new beginning and we all must do the same and move on.
ÄLSKAR DIG GUMMAN!!<3

Det känns som att det var hundra år sen jag skrev på min blogg. Det finns inte så mycket att säga och mitt liv är inte så intressant att läsa om.

I lördags så kom min goda vän Mariela till Otto och var på vippen och hälsade på mig. Hon fick drinkar och drinkar av mig och pratade lite. Det känns konstigt att jag inte är med henne och festar. Det för att det har alltid varit hon, jag, janni, daria osv eller så har det varit bara jag och hon. Det tråkigt att hon har flyttat till Sverige men ändå glad för hennes skull. Gud vad jag saknar den tjejen alltså helt otroligt.
Sen kom min älskling ditt och stannade ett tag. Synd att han inte var där då Mariela var där så att han kunde träffa henne. Jag och min arbets kollega Laura blev fulla på jobbet för första gången och vi dansade som att vi var och festade, som tur så var kassan perfekt. Bestämnde oss att gå till en efter fest och det var som att klockan var 12 på efter middag när vi kom ut från jobbet. Plöstligt så hämtade min pojkvän mig så det blev ingen efterfest för min del ( bra det ), ibland så tänker jag med röven.

Jag var så full och rolig men pojkvän kunde inte sluta skratta. Dagen efter på söndag kommer inte jag ihåg nånting. Vi sov tills kl. 16.00 och bestämnde oss att äta ute på en spansk restaurang. Det var så härligt väder ute.
Sen träffade vi på SLOMO vid universitat som satt med några vännner och skejtade. Pratade lite med honom och drog vidare med min älskling.
Chilade hemma och spelade MONOPOLY min favorit, men jag förlorade som vanligt och hade inte lust och spela mer. Jag är sånt vet jag att jag förlorar förstör jag spelet genom att inte vara med längre. Så vi kollade på en terror film istället.
Vi gick och la oss runt 03.00 det var så skönt luft när vi sov med öppen fönster. Det kändes som att vi var på stranden. Dagen efter på måndag var jag tvungen och stiga upp tidigt för att jag måste jobba även om det var en helg dag i barcelona. Pojkvännen skjutsade mig till jobbet och han drog vidare hem. Visst det kanske bara företaget som jobbar den dagen,men det bara vi som fick 2500kr extra i lön den dagen. Skulle ha jobbat 8 timmar bara för den dagen ringde mycket men klarade inte av det så jag jobbade från 9-15.30 . Jag mådde så illa det måste vara med lactos och göra som ni vet så tror doctorn att jag är allergisk allt med lactos . That sucks.



Chattade med Daria igår och dog av skratt. Dom kommer snart längtaar!!!.
Idag har jag inte ätit nånting 2 bitar av en macka som jag köpte och en liten låda med glass. Kan inte äta jag mår illa bara. Kanske bra då går jag ner i vikt...skojar bara !!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar