fredag 14 maj 2010

Pass out






Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag.
1. Tvätta mina kläder
2. Handla lite mat
3. Städa mitt rum
4. Sova 2 timmar
5. Jobba på otto 23-06

Vad gjorde du för tio år sedan?
Jag var 13år och gick på högstadiet och vart med på girl scout, spelade massa sport och gick på massa sport tävlingar.

Ställen du bott på?
Irland, Dublin. Filippinerna och Sverige.

6 saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Jag skulle ge massa pengar till mina föräldrar, till mina bröder och släktingar och min pojkvän och till mina bästa vänner.
2. Köpt värsta lägenheten i barcelona
3. Skänka till fattiga och svälta barn i afrika o asien
4. Öppnat en stor klädbutik eller restaurang
5. Resa bort med min älskling
6. Resa bort med mina bästa vänner och gör en värsta äventyr resa






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar