lördag 15 maj 2010

its getting late

Bloggar så sent för att jag har nyss kommit hem från bartender jobbet och käka mat i min säng.
Man ser nästan solens uppgång när man kommer ut från jobbet kl. 06:30 usch , det hemsk.
Har sagt upp mig på jobbet så jag ska jobba tills den sista maj =) gött va. Vill vara ledigt på helgerna och vill absolut inte missa sommar bad och sol =)...så gissa vem kommer bli glad ?? min älskling så klart, men skulle kunna tänka mig jobba där igen nångång , men inte nu jag vill inte missa sommaren i barcelona.



Ja vi har en ny tjej på jobbet Laura och jag tycker hon är så skön. Hon älskar vintage , grymt stil.
Idag skjutsade min pojkvän mig till jobbet, för att vi var osams sedan igår, men ska försöka att inte vara lätt påverkad av min humör svängningar , för jag vill inte vara osams med honom alls. Jag ska försöka svälja min stolthet det är inte värd det speciellt INTE en underbar person som han.


Så nu ska jag gå lägga mig så att jag inte sover ut hela dan imorgon.

PS: i love my tan/brown skin =)...


Hade bra än så länge..//V.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar