söndag 30 maj 2010

MY LIPS ARE SEALED...


Sitter här och klockan är över 3 . Jag skriver en snabb inlägg. Pojkvännen har nyss gått hem efter har sovit här igår för att han hämtade mig med sin bil efter jobbet. Det var sista natt på otto yes säger jag äntligen!!=) Idag har vi bara legat på sängen tills 18 sen köpte min älskling mcdonald och burger king take away och kollade på 2 filmer "BABEL" och " THE NOTEBOK".. Imorgon hoppas jag att jag kan komma och hämta min nya mobil in the phonehouse =) Vad jag vet så är någon av er som läser min blogg som inte borde göra det som visade sig vara väldigt intresserad om mitt liv. Varsågod läs och njut av mina ord. Jag är glad att du faktiskt slösade din lilla tid för att läsa om det förra inlägget och är väldigt imponerad att du tog din tid och översatt den på ditt språk om ingen annan satt där med dig då och översatte hela skiten haha. Jag är en som står för mina ord och jag har INTE ÅNGRAT MIG ETT SKIT. Är det något fel på att vara för ärlig och tycka det jag tycker??!. Jag vet att många håller samma sak med vågar inte säga emot som jag eller så låtsas dom vara dina "vänner". Hellre vara rak på sak än att ljuga och låtsas. Har du bott i sverige blir du mobbad lätt för sånt här "skit" som du läste om dig själv är ingenting jämfört med tjejerna där borta. Faktiskt var jag inte grov nog. Jag kunde ha gjort det värre men efter detta inlägg kommer inte jag mer slösa ett inlägg eller mening om detta personen. I DONT GIVE A F*CK, I NEVER DID AND I NEVER WILL!! MY LIPS ARE SEALED ..BUT ONLY IF YOU ARE A GOOD GIRL.
Nu ska jag gå och lägga mig och drömma om min dröm prins min älskling. TE KIEROO MUCHISIMO !! Imorgon måste jag skrubba mig för att min älsking har ritat över hela armen , benen fötterna..haha

Pues BUENAS NOCHES BITCHES!!//v.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar