tisdag 18 maj 2010

Hate it as much as i love it


uuuuuuuuusch har inte så mycket att blogga om. Jag hatar mitt jobb ibland lika mycket som jag gillar den. Idag började HELVETET på jobbet med NON-STOP samtal om samma SKIT!!! och det kommer forsätta tills hela juni. Det känns som att jag är i helvetet och jobbar med djävular. Jag har inget ord. Det värsta är att vi är bara två pers på kvällarna. Ibland önskar jag att jag är riktigt sjuk så att jag behöver inte jobba den här veckan men samtidigt så tycker jag synd om mina kollegor på jobbet. Efter det här vill jag bara hitta ett annat job som INTE HAR MED TJÄNSTER OCH GÖRA!! för att

  • Jag är en människa som inte har tålamod
  • Elaka kunder få min dag ser ut som en svart himmel resten av dagen
  • Får mig må dålig
  • Jag blir blir elak tillbaks
  • Jag kan inte sänka mig låg för dom
  • Jag tar det för personligt
...Det jag måste göra som jag har VERKLIGEN SVÅRT FÖR är...

  • Bara svälja och ta all skit
  • Är dom elaka tar det inte personlig
  • Lyssna men låt det gå från ena till det andra örat
  • HA TÅLAMOD
  • Sänka mig låg
  • och tänka att dom är bara kunder och det är bara jobbet. Efter 6 timmar är min dag klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar