torsdag 27 maj 2010

Summer is calling my name



Gör ett snabbt inlägg innan jag drar mig till jobbet. Har hunnit göra saker idag. Igår gick jag och la mig runt 1.30 pga datorn stängdes av sig själv medan jag kollade på en film . Dags och byta ny dator snart. Vaknade kl 11 idag och har städat nästan hela lägenheten förutom köket. Det får jag ta en annan dag. Hunnit laga och käka.


Har fortfarande huvudvärk :( ska dra förbi apoteket och se om dom kan ge mig pain killer. Efter jobbet ska jag vara med min älskling. Gud va jag saknar han.. Längtar tills vi bor tillsammans över sommaren wehoo..Alltså det bara över sommarn för att hans mamma och mormor ska åka iväg. Så vi får se hur det kommer fungera.

~ A true man does not need to romance a different girl every night, a true man romances the same girl for the rest of her life. ~


Nu lämnar jag er allihopa skriver mer sen....


//V.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar