torsdag 6 maj 2010

Been away

Tjena!



Jag vet inte hur jag ska göra en sammanfattning av mina 4 dars semester i Sverige.
Helt otroligt att jag inte hade tid sitta framför datorn och blogga.

Lördag kväll drack vi tidigt runt 20:00 eftersom det är Sverige och inte barca. Här dricker man runt 23.00. Jag drack runt 21.00 och kill kompisen Jose spydde för första gången, jag inte sett honom spytt i toaletten nångång flera gånger.
Allen kom som var kompis till Daria och Gabi . Som jag också träffade genom dom då han var i barca. Så himla skön grabb alltså.






Norrköping crew


Jag och Gabbi



Ute servering på Fräcka



Me & my friend Jose

Jag och Tony Kill kompis till mig
Vi började dra runt 00.00 hittade inte mina pumps, den försvann ena paret. Så jag var tvungen ta på mig mina egna bruna läder boots för jag har så stora fötter att jag inte kunde låna av tjejerna.

KOm in på otten värsta fina clubben och fina människor :) första clubb jag har varit där man inte får röka inne och för första gången luktade inte mitt hår, klänning av rök.
Diggade musiken r&b techno remix grymmm. Men killkompis jose gillade inte musiken. Träffade Darias bror dario för första gången.
Dansade loss mig "who cares" .

Clubben stängdes kl. 03.00 och vi skulle dra till efter festen men jag var så trött. Så vi drog hem och jag däckade direkt. Vaknade och åt frukost . Daria och Gabi sa att dom gick på efter festen igår dom 2 i en timme bara. Dom försökte väcka mig men jag somnade så djupt.



Söndag hade vi bara chill kväll, innan dess fikade vi igen på Fräcka ute serveringen där vi träffade alla D&G kompis och Darias bror.
Sen köpte vi mat som tjejerna lagade hemma. Blev köttbullar med potatis och sallad. Gött!
Sen kollade vi på film hemma . Alla la sig på soffan och golvet. Jag, D, G, Jose och Allen.
MEn det var den sämsta filmer nånsin " American pie 2 och 18 year old virgin". Vi bara garvaade Allens film smak. Han bad tydligen en arab att ge honom 2 bra komedi filmer som han hyrde ut.

Måndag drog vi till Stocholm med buss ca. 3 timmar. Det var en lång resa med mina vänner =)
Älskar stokcholm fast det var iskallt.
BEstämnde att träffa D&G vänner, Tony en kill kompis som jag träffade i barca för 1 år sen.
Gick runt stockholm , fikade med Sofian och Mariela har saknat dom som fan.
Sofian det var länge sen jag har sett han. helt otroligt.



Sen gick vi till shopping mall och väntade på tony och sen åt vi mcdonald, drack på en fint thai restaurang och blev lullig haha.
Fick en skjuts med den snygga topdown bmw av en kompis av D&G.

Åt Burger king på buss stationen och alla somnade tills vi kom fram runt 23.00


Jag och Daria

Tisdag: Gick vi runt stan och köpte en present till min älskling som han älskade en hat som ne-yo, passade så fint på honom och en fint märkes rutig röd skjorta.
Fikade med darias kusin Goran skon kille . Träffade darias mamma, gabbis mamma.
fram mot kvällen köpte vi godis på statoil och drack sönder hemma . Goran var där och dario och hans filipinska kompis kom också en snabbis och sen Allen.
Tuff sista kväll.
Tog flygbussen vid 04.40 och kom till barca runt 13.00 Spydde i Gabbis lägenhet och i bussen.

runt 13.30 träffade min pojkvän och fikade, sen var jag med honom hemma hos mig och sen gick jag till doktorn för att jag hade så ont i magen. Hade inte ätit en hel dag.

Lägger några bilder från Swe sen går jag lägga mig .


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar