lördag 29 maj 2010

största inbillare


Tjena!

Jag ligger fortfarande på sängen , borde gått till stranden sola med janni och Nina men jag är Dead tired från igår. Igår var jag lite irreterad av någon på jobbet som jag inte borde har brytt och bryr mig. Att komma till mig där upp vid baren som jag jobbade och snacka som"it was a big deal" and your private life is my "business"like i give a f*ck " who are you anyway?". Jag glömnde att tjejen var bara blåst, falsk och trying hard wannabe. Om jag var henne skulle jag skämma över att våga komma fram och spela kaxig. Som andra säger "bryr dej inte, du är mogen och det är inte hon" därför kommer hon upp och gör det som en bigdeal. Tjejen har bara gått ur från sin tonårsdag vill säga hon är bara en minderråring som har fortfarande mjölk i läppen och försöker spela den coolaste och snyggaste tjejen. Hon har ingen arning att av hela mina år jag har pratat och hälsat på henne så var det bara falsk av mig =). Såna människor slösar man inte sin energi och tid på,för att jag kommer aldrig sänka mig själv till den nivån som hon själv är. Igår brydde jag mig inte men jag var inte nöjd, om det inte var på jobbet gissa vad jag skulle ha gjort? Jo jag gillar inte och tar ingen bullshit , istället så slår jag fysisk mina ord och ilskan och hat till den människan. Jag vill bara gå tillbaka och dra hennes falska hårförlängning hennes falska platina blond hår. Girl vad du är gör "u can never be something you are never not ". Jag har aldrig velat vara vän med henne för jag vet att hon är billig och falsk. Usch det är hemsk!
Nästa gång ser jag henne så kommer jag ge henne min finaste leende och kollar i hennes ögon " drar du mig, drar jag med dej bitch!"..Aja hoppas hon ruttnar i den jobbet som hon har forever. Vissa har bättre än den andra , som jag har det lite bättre än henne =)..

Ska städa köket som jag har kvar att göra sen gå till stan och köpa en fint avslutning klänning eftersom det är min sista kväll på jobbet.yes!! Kanske färga om mitt hår lite ljusare för det har blivit lite mörk igen.

Hade bra solen skiner ute !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar