måndag 15 mars 2010

Stick with you...

Tjena!!!

Idag är det måndag redan, imorgon är det tisdag. Fick ett sms av chefen på clubben om jag ville jobba extra idag, men jag pallar verkligen inte för att jag är helt slut från helgen...

Igår söndag var jag och min älskling ute och åt middag på Rosa Negra som många av mina vänner har rekommenderat. Det är en mexikansk restaurang, först när vi kom ditt var det fullt med folk, trodde inte att det skulle behövas reservera ett bord, men iaf restaurangen var finare är vad jag trodde, iaf andra våningen =) det var mysigt. SÅ vi fick vänta 40mins och satt vid baren och drack än så länge, började bli full efter vi har börjat äta..haha.

Vad jag tycker om mexicansk mat? skulle ge den en 4 av 5...jag tycker hemgjorda tacos var bäst, skulle be Ruben testa det men vi visste inte vad den hette i meny, så jag får laga åt honom nästa gång.=)

Priset var mellan 5-10 eur och drinkarna runt 5 det var bra verkligen!!
Nästa gång är jag så sugen på fransk mat =) fransk beef ååååh så gött!! eller thai mat, för att han har inte prövat det äännu.hmmm
Efter vi åt tills dom stängdes vid 1.00 gick vi hem hos mig..hade mysig..skönt att ha en pojkvän alltså verkligen...=)!!





Ps. I WONT WRITE IN ENGLISH ANYMORE BECAUSE I DONT WANNA INVOLVE MY PRIVATE LIFE TO EVERYBODY...u can use the google traductor if you wanna know what i wrote...=)

cya!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar