torsdag 18 mars 2010

Believe it or not..

Tjena moss!!

Har inte så mycket att skriva , förrän ikväll , nu känns det som att jag har fever . Jag har druckit iboprufen och ska gå lägga mig snart och vila.
Måste spara all energi tills helg jobben..Ottozutz gäller det..
Imorgon har jag tid hos tandläkarn , det var hundra år sen jag har besökt tandläkaren. Shit asså!!
Audrey en tjej kompis till mig frågade om jag kunde komma en helg med min älskling till Paris. Så jag får väl fixa det sista helgen i May. Så inchallah blir det Paris igen, men den här gången med min älskling. Det kommer vara fett kul!!

Time to go to bed paparazi....

zZzz..

Will go to bed and watch a movie and then dream of my baby..=)

"Sometimes you just cant tell anybody how you really feel ...Not because you don't know why ...Not because you don't trust them ...But because ...You can never really find the right words to make them understand ..."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar