torsdag 4 mars 2010

Eat like a man!!!

Jag äter som en man som alla andra säger...yes det gör jag !!=) jag älskar mat, men fattar inte att jag får plats med en hel tallrik, en hel måltid.....

Igår så jobbade jag extra på otto , vippen 23-04:30 bara jag som bartender i baren och en kille...jag var så full med alla shots och drinkar at när jag kom hem runt 5 , så skickade jag ett cheesy sms till Ruben min älskling...asså ni har ingen arning vad jag skrev. Jag skrev t.o.m att jag älskar han och osv :/, nu vågar inte jag prata med honom på telefonen lr msn..., som tur är han inte inne än..Fan jag skäms. Jag ska aldrig ta med mig min mobil nästa gång eller håll den undan så långt borta från mig som möjligt!!

Det sägs att när man är full då är det då man blir känslig och säger allt du ville säga, som du aldrig har tänkt att säga nångång. Man blir full och är helt enkelt ärlig..som jag...opps..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar