tisdag 23 mars 2010

sometime you got to take the right choice...

Tjobre!!
Har inte så mycket att skriva.


Söndag: Så åt jag och min älskling ute på en thai restaurang...to be honest, thai food in sweden is the best as a matter fact, restauranger i Sweden är MYCKET BÄTTRE!!..men iaf maten var god men väldigt lite för priset...skit samma jag ger den 3 stjärnor***......
Vi såg ut den perfekta paret jag önskade bara att någon har kunnat tagit en bild på oss gå på gatan med paraply och hade på mig lång kappa och samma sak med han...så snygga muhahahaha =)..

Måndag: JObbade jag extra på otto på kvällen tills 04.30 *AMERICAN NIGHT* jag tror nästan att dom var runt 16-25 år super unga..och vilda..haha packat som aldrig förr, som tur satte dom mig och en kille den baren där det är mindre jobb =)..Det var inte alls jobbig kväll och jag kan tänka mig jobba varje måndag också!!!

Idag Tisdag: fick jag reda på att mina önskemål semester nu sommar som kommer i augusti är redan upptagna :( så det blir ingen london för min del..för att Ruben min älskling ska åka och vara borta från juli till hela agusti för att plugga engelska. Tanken vara att vara med honom där. SKit samma things happend for a reason. Så jag tänkte åka som vi har planerat med tjejerna till Turkiet och i kanske 10 dar och sen resten av mina semester vara här i barca och kanske på utflyt med älsklingen..=O).. Jag är bara rätt sur för att jag har jobbat med det här företaget i 2 år nu och får bara "leftover" semester, verkar som alla är för snabba med boka in sina semester 100år innan....lol...men skit samma det finns orsak varför...

Nästa vecka vad händer ? : jo jag håller på packa här hemma , sen nästa vecka runt den 30:e mars ska jag flytta ut till den nya lägenhet =). Ruben ska hjälpa mig flytta, så bra har en snäll pojkvän alltså , vet att du behöver hjälp innan du frågar ..Hans parents ska åka iväg till Galicia så han blir ensam hemma med sin hund i en vecka så då kommer vi umgås ...med varandra hemma hos honom=)...

BILDER TILL DEN NYA LÄGENHETEN SOM JAG SKA BO F.o.m 1 april..




Vardags rummet..

köket



Mitt rum kommer blir frå 1:a April =)

privat badrum yes...

OK nu ska jag vila jag mår inte så bra...hade bra godnatt..



1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Nu har du chansen att vara med i en tävling. Vi är ute efter den mest personliga bloggen och vi tycker din blogg passar in i tävlingen. Vill du vara med? Skicka din e-postadress till:
    mariak90@hotmail.se

    SvaraRadera