torsdag 11 mars 2010

One of my luckiest day ?!



Orkar inte blogga egentligen , sitter framför datorn tills jag har laddat färdigt mina filmer som brorsan föreslog.





Idag så har jag gjort rätt så mycket och väldigt glad att få saker och ting gjort. Jag var ledig idag tills imorgon =)..


Det jobbigaste är att man planerar med vissa vänner, sen nekar man till dom för att man skaffar ett space till killen, som tillslut ångrar sig och kan inte komma..Så denna gången ska jag prioritera mina vänner än någon annan...som sagt





" NEVER PRIORITICE SOMEONE, IF THAT SOMEONE MAKES YOU JUST AN OPTION"...





..Jag är less på ursäkter, jag vet inte om man ska tro längre, men jag har ingen tålamod. Det sägs att inte låta stoltheten förstöra din relation med någon, men ibland det kanske värd det för att få den personen kolla ner och verkligen ser vad han verkligen har....Jag orkar inte mer, jag har så mycket saker och ting och göra..jag vill inte förstå denna gång och jag vill inte acceptera flera ursäkter..ok det kanske har hänt bara 2 ggr, men för mig enough is enough...once is enough twice is too much...





SKit samma idag så vaknade jag runt 11.30 och följde med flatmate Laura för att öppna ett konto, som vi har blivit lurad att skaffa försäkring, eftersom gubben som borde gå i pension hundra år sen sa att det var "obligatorisk" , visst at betala 90eu per år är inte normalt. Hur som helst tog oss mer än 1hr...OMG!!!


Sen gick vi till en spansk kurs skola , och vi ska börja nu i april 8hr /veckan v.s 2hr/dag mån-torsdag 11-13, låter perfekt=)!! NU känner jag att jag lever som en vanlig människa vakna och äta frukost för att jag ska "plugga" och förbättra min spanska, sen träna, sen jobba..Thats how i like it to be!!





Sen gick jag med hyresvärden som jag hyr rum nu för att kolla på hans 3st studio alltså en etta att hyra ut, hittade en till slut en hel lägenhet som han gav mig jävligt bra pris för med två sov rum , för 600eur fy fan plus han ska köpa nya möbler och säng...Den här lägenheten ligger i sants. Jag är så glad..den är typ 50kvadrat, lagom stor fräsch också!! =) ..





NU är jag så hungrig som faaan....äter KNorr soppa doppa med lite bröd, efter filmerna eller en av dom iaf har laddat klart så ska jag till mitt iskalla rum och kolla på film. ImORGON SKA JAG SOLA...äntligen har jag och min älskling pratat, nu är vi sams igen ..!=)=)= det gillar jag bäst med han ....muuuuaks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar