torsdag 18 mars 2010

Smink tips..

VÄRLDENS BÄSTA PRIMER *****


Brukar ni bara använda foundation utan kräm under?

Har ni oljig eller känslig hud?


Är du trött på att retoucha hela tiden för att ditt ansikte blänker tex?

Svaret är..... SMOOTHING PRIMER BY: SEPHORA


Trust me jag använder ingen cheap smink märke här, men när jag på sephora (väldigt ofta) för att köpa en kajal penna , så gav dom mig ett par sample av det här smoothing primer. Så jag prövade den och sen min foundation som är en av den dyraste märke (make up forever ) så klart som kosta 36eur, tro mig jag har oljig hud och känslig t.o.m efter 6hr på jobbet brukar jag lägga lite puder på ansikte, men den är gången behöver jag inte...Den är så bra!!! super



Krämen är genom skinnlig och känns som puder när du lägger den på ansikte..



Så nästa vecka ska jag verkligen börja köpa och använda !!



För er som inte bor i Barca och har ingen sephora i närheten, ni kan beställa på deras hemsida..



http://sephora.com/



Old picture months agooo...


Time decides whom you meet in Life.

Your heart decides whom you want in Life,

But, Your behavior decides who will stay in your Life
.


Have a good day!!! peace & luv//V.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar