tisdag 9 mars 2010

Monday 08-02-10 SNOW IN BARCELONA





Tjobre!!

Igår så har det snöat hela dan i här i barcelona
DET SNÖAR I BARCELONA SOM ALDRIG FÖRR...FÖR NÅGRA DAGAR , sedan var det hur fint väder som helst, nästan sommar känsla..och igår snöade det som fan!! VARFÖR!! ??!" Största skällen att man flyttar till barca är jo VÄDRET!! Nej, ingen snö vi vill ej ha..Det här är inte klokt, folk som inte har sett snö här blir jo galna...Det som MIRAKel. FÖR FLERA år sen så hände det samma sak i ASIEN!! Malaysia eller nåt..det är nästan som att det ska snöa I AFRIKA!!!! Och att det är 40 grader varmt I RYSSLAND!! Ironisk?! Eller logisk?!...Jag längtar efter sommar så är det bara , varmt ..me likey!! Jag skulle bli förvånad om det kommer snö när det är 30 grader varmt, en sommar dag och blir 40 grader varmt en jul dag...i barca alltså..THE WORLD IS CRAZY!!..




IDAG ÄR DET HUR FINT VÄDER SOM HELST, igår så har det regnat bort all snö!!=)wehoo!!





Det är min bästa kill kompis Jose som har tagit bilder, då jag jobbade och hade inte kamera med mig.


Så här finns det ett bevis att det mycket snö igår..är det jul eller vad ? hmm


Det hans mini bil, så söt..=)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar