tisdag 2 mars 2010

Happy birthday bigbrother

YERSTERDAY MARCH 1 IT WAS MY BIGBROTHERS 26TH BIRTHDAY
HAPPY BIRTHDAY BRO, I AM SO PROUD AND HAPPY TO HAVE YOU!!
lOVE YOU !!

Jag har så tråkigt, sitter och ...


  • letar efter en studio , känner för att jag vill bo själv

  • hur länge pallar jag jobba på mitt jobb mån-freda??!

  • kanske jag ska designa mitt rum istället så det blir mysigt och fint..

  • känner för att inte göra nånting , inte ett skit..

  • jag vill börja plugga distans, men vet inte hur jag ska börja

  • Det är så mycket saker nu på gång...eller

  • ...är jag bara lat med stort "L"...??! hmmm




I have so boring, sitting and...




  • looking for a studio to live on my own, because i cant stand living in a shit flat...

  • how long can i take working in this 15-21 jobb??!, its only 6 hours but still..

  • maybe i shoud redesign my room so it would be nice and beautiful..

  • i feel not doing a shit, not a shit..

  • i want to study on distance, but dont know when and how to start and what ??!

  • There are so many things to do right now, ..or its just that ....

  • ..i am pretty lazy like big "L" as in L-A-Z-Y!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar