tisdag 9 mars 2010

Obsess with being tan...!!!!!

I AM SOLARIUM OBSESS OR SUN OBSESS...

Folk kallar mig " Blasian" för att jag blir så mörk att man kan nästan tro att min papa är svart och mamma är från asien vilket är sant, men inte pappan ...alltså black-asian..SOm Amerie, fast jag gillar röd brun ton, inte grå brun.=)I am obsess with being tan...JAG MÅSTE VARA brun, jag kan inte tänka mig utan solarium. NU har jag inte solat i solarium i 2 månader och jag är fortfarande lite mörk, men inte som innan..Nu börjar färgen ljusna, så imorgon ska jag springa till Solarium och sola ihjäl mig. Jag är för ljus det är det värsta jag vet ., jag känner mig inte fräsch och snygg om jag inte är brun..


MIN NATURLIGA HUDFÄRG , men min hudfärg varierar, beror på vad det är för klimat, jo kallare jo ljusare..







När jag är brun..mycket vacker =)!! hahaha

ÄLSKAR MIG SJÄLV NÄR JAG ÄR SÅ BRUN!!!


Sitter i vardags rummet och håller på somna snart är lite trött faktiskt..

Nja så här ser jag ut just nu, har datorn på en hylla, ni kanske inte ser där..men men...Väntar tills min älskling loggar in, vi brukar alltid chatta runt 00.00 om han inte inne runt 00.00 så går jag och lägger mig..

Hade bra allihopa Godnatt

//V.






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar