söndag 21 mars 2010

Life is what you make it


Tja!


Igår lördag var det nog den näst enda kväll på jobbet där det var verkligen inte så jobbigt pga jag fick pröva jobba på andra avdelningen , floor 80s/classic/rock music ..fick jobbade den största baren med Rioco och en kille..Det var verkligen stå på en scen, för att den var lite högre upp än vanlig och du ser folk nere , dom ser så liten ut..=) men det var kul ...jag fick jobba där bara nästan 2 timmar pga att det var så mycket folk och det behövde lite extra hjälp.. Fast först sa jag till min chef att jag är uppklädd för V.I.P (där jag brukar jobba) ..han bara skrattade och sa, jo det är därför jag vill att du ska jobba på vip, men den här gången så behöver det extra .Sen gick jag upp på vippen vid 4:30 det var packat...som sardines in a can, man kan knappt gå förbi.


Tjej kompisen Linda och andra från jobbet mitt vanliga jobb mån-fre alltså bokade ett bord på vippen för att hon fyllde 30år =)..sen kom Emma och en kompis och hälsade på mig.. Ja nästan alla va där.

KOllade på mobilen min älskling har ringt mig 3 grr och skickat sms att jag skulle sätta honom på listan som är tills 3.30, vilket var redan försent när jag såg det. Han och hans kompisar kommer alltid spontant, så jag fick säga til han att han måste säga det i god tid och att jag jobbar.
Han åkte hem istället :(
Men hur som helst gillar jag min nya arbetskollega Daniella, jag önskar att jag får jobba med henne igen..det verkligen viktigt att man trivs med den man jobbar med, efter den andra Daniella som jag brukar jobba med annars är i Argentina sitt hemland i 3 veckor..
Fredag var tuff verkligen , jag kom hem och lagade mat sen sov jag som en stock att bara gud kan väcka mig, men var tvungen att stiga up vid 15 föR ATT kolla på lägenheten som jag ska bo rum med privat badrum ...låg kingsize bed från ikea..ooh me like..SÅ jag ska nog ta den=) tjejen som bor där sa att hon gillar mig iaf..
Så har helgen varit...först tänkte jag ge up för att jag vill ha mer tid med min älskling, men jag måste jobba för att jag ska till London med han...så han förstår mig =)..

Här kommer 2 bilder från den baren jag jobbade igår...



Jag och Rioco








GUCCI MANE FT. USHER- SPOTLIGHT..***** SÅ HIMLA BRA

on the spotlight aint nothing without you boy, on the dance floor aint nothing without you....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar