tisdag 30 mars 2010

enjoy every moment of you life

Tjena!..

LÅNGT INLÄGG VARNING!!!!!!!!

Va kan man säga...har verkligen inte pallat blogga sedan helgen och igår...har ingen bilder att tilläga och det bli bara en tråkigt inlägg. Iaf ska jag berätta "lite" vad jag har gjort på sistone

Helgen fredag:
har ej jobbat på otto för att jag mådde inte bra dagen efter, jobbade inte heller på mitt vanliga vardags jobb. Har jobbat 12 hr ( v.s två jobb ) 4 grr förra veckan ...jobbade först på mitt jobb 15-21 sen vid 23-04.30/5 på otto...det behövde extra folk som kunde jobba extra och ringde mig. Hur som helst trodde jag att jag skulle klara det tills på torsdag, kom hem med taxi mådde så illa att jag var spy färdig. Sprang in i lägenheten och hoppade på min säng och sov med mina kläder och skor på...Istället i fredags så umgicks jag med min älskling , första fredag vi är tillsammans för att jag brukar jobba på helgerna annars. Gick vid 21:00 för att skriva mitt kontrakt till den nya lägenheten och sen kom Ruben och plockade upp mig runt 22.00 och tog så lång tid hitta parkering platser, istället så bestämnde vi att parkera bilen i parkerings huset efter 15 mins vi har kört runt och runt...Åt på "MITSUI SUSHI" buffe, han gillade inte sushi dock med tyckte om kött och kräftor osv..=)...drach lambrusco till maten och sen drog vi till en bar "RITA BLUE" och drack lite..Prövade "bloody mary"...fy vad den smakar ÄCKLIGT ALLTSÅ, tomat juice med vodka/ron! Usch...Ruben va: " va fan är det där, usch hur kan du dricka den "...beställde en annan drink istället " sex on the beach "...Träffade kompisen Isaac som jobbar som en vakt där. Det var inte igår jag såg han sist..Sen kom vi hem hos mig och umgicks hela kvällen tillsammans..

" SEX ON THE BEACH"



"BLOODY MARY"


Lördag: Jobbade på otto med en annan tjej från argentina Super vacker tjej som är runt 26 åldern , lång mörk med posh hår, model kropp...visste inte att hon har en pojke som är 8 år gammal..Lördag var inte så jobbigt kväll. Det var inte så packat som det brukar vara. Klockan flyttades en timme framme så 2 blev 3 och vi fick jobba till "klockan 7 "...kom ut från jobbet, solen var redan på väg upp. Stod utanför och pratade lite med arbets kollegan svensken Paula som är kompis till mitt rums kamrat Patrick och mina kollegor Linda och Amy.. Jätte trevlig tjej =)..

Söndag: sov jag med datorn på tills klockan 17.00 och sen började jag städa rummet och packa mina grejer. Älsklingen kom och hjälpte mig flytta hälften av mina grejer till den nya lägenhet och sen drog vi hemma hos honom. Drack lite shots med han kollade på Avatar filmen och sov över där.

Måndag:Tog metro hem och var super trött , sov lite när jag kom hem tills 14.40 och kom försent till jobbet...Mats gjorde en extra matlåda till mig , wow !=) det var lax med nuddlar och grönsaker och lite sås, nyttigt och gott.

Efter jobbet drog jag med Mats till el corte ingles och köpte tacos ingredienser och tog taxi till min älskling pga det var så tungt och bära... Kom framme hans lägenhet och kom inte ihåg vilken våning han bodde.Pratade i telefonen med Anders ( gammal hus kamrat som åkte tillbaka till Sverige för några månader sen )

..Dom frågade om jag ville hänga med dom festa på onsdag eller gå ut och dricka lite innan han åker till Swe igen nu på lördag..Kom in i lägenheten och fick skäll av han (Ruben ) för att han tyckte att jag var så oväsen utanför korridoren för att jag pratade högt på telefonen med någon ..osv...han var inte på humör alls igår. Så jag drog till vardags rummet och satt på min dator och chattade med Daria på msn. Sen kom han in och kikade vad jag gjorde.Sen lagade jag tacos åt oss runt 01.00 efter han har pluggat , med taco skal , han tyckte det var super gott =)..drack vin till det och satt på soffan och fortsatte dricka och grälade pga han håller på repetera , när jag var utanför korridoren att han skämns för att hans grannar har känt honom i 20 år osv. Sa förlåt men forsatt och prata. Jag blev riktigt sur på honom , och löste det sist.Sovde över där och vi vaknade tills 12.00 och tog metro hem..Jag var så trött på jobbet idag, som tur tog jag kaffe med mig.Är ledigt imorgon ..längtar !!!!! För att jag ska flytta,,,=) ..

JUST NU TISDAG:
Kom hem från jobbet och är nu hos min pojkvän från klockan 23.00. Sitter här och äter nachos med guacamole...medan han sitter bredvid mig och kollar på tv. Retar mig och säger att jag luktar vitlök och att jag borde borsta mina tänder 3 ggr efteråt..hahh..
och nu har jag inte så mycket att skriva..dricker lite vodka med pomegranate...nu ska jag dra..hadebra...skriver mer imorgon...
Godnatt !!!
Peace & luv Bitches //V.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar