onsdag 24 mars 2010

Ka-ching...One more drink...

Tjena!

Tänkte kolla om vi har fått lön , men tydligen så kommer det imorgon eller idag torsdag =). Jag har hört att vissa av oss räkna med mej fick över 1100eur extra i lön bara denna månad pga det har blivit fel med lönspecification under månaderna som har gått ( inte undrar på att vi har fått lite lön varje månad) vilket jag har ej tänkt på.
Så jag tänkte lämna litet inlägg.
Jobbade på otto idag , det var en catering när jag kom vid 23.00 och efter det runt 00.00 kom ett stort gäng med bara italienska ungdomar som vet ej hur man ska beställa drinkar på spanska eller engelska...ja det gick lite så där med dom...

några vill ha vodka + gin + lemon.= går ej, doesnt exist!!
.....ron + champagne + cOLA ?...= eh öh...är ni ny födda eller vad? are u born yersterday or what ?!
Sen blir dom arga och sura för att jag inte förstår vad dom ville...excusa me muah vi är i spanien, prata spanska eller engelska tack...som tur gick dom alla ut runt .2.30. vippen var nästan packat.. Nu börjar folk komma där varje onsdag mer och mer...

Ialla fall tog jag taxi hemåt kunde inte vänta tills tunnel banan öppnades runt 05.00 och jag slutar 04.30..ps. det var hiphop mest HOUSE MUSIK ikväll...!!
.

(Observera att denna bild tagen på nätet)

Om jag skulle få lika mycket extra lön denna månad som vissa av oss så skulle jag...

  • köpa min movil antigen blackberry eller sony ericsson satio/aino
  • Om det blir blackberry ska jag köpa en digital camera samsung t550

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar