fredag 26 mars 2010

Appreciate the beauty of life

Tjena!

Sitter hemma, vart nyss ute på terrazen med den nya hus kamraten svensken och pluggade lite spanska.och tvättat kläder, ringt på jobbet, ringt till doctorn för att boka tid.










Jag mådde inte så bra nyss. Igår jobbade jag på otto , allt va bra tills jag kom hem med taxin , jag håller på tappa andetag och ville spy...dont know why?!... Så vi får se om det blir otto ikväll, jag ska försöka tvinga mig själv.



Idag är det super fint väder =)..solen skiner det bränns nästan när man sitter ute.



Fortfarande har vi inte fått någon lön, skumnt! Får vi inte den senast vid 18:00 är jag körd. Då kommer jag förlöra rummet som jag ville ha. För att tjejen vill ha cash för att reservera den , för att vara säker att jag ska flytta. Gud snälla jag vill ha det här rummet...hoppas vi får lön vid 18.00.





@ work...2009

gotta bounce , bounce....have a nice day!!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar