fredag 17 juni 2011

Whatever whereever

....Im back!! Sorry har inte bloggat. Var upptagen med hur man fixar mina html/css koden till bloggen. Har fixat det men jag får inte till koderna i ordning så min blogg design syns här =(. Jag vet inte hur jag ska fixa det. Får jag min blogg design som jag har önskat mig så är det roligare och blogga. Men men allting går inte som man har tänkt sig.

Det senaste dagarna har jag varit på stranden förutom idag. Vill inte sola för mycket ( Wow jag vill inte sola för mycket för jag blir för möööörk) Kan inte fattat att jag har sagt det. Jag som dör för att vara så brun så möjligt, men den här gången ska jag sasta vara bronzigt inte svart!!!vilket jag oftast blir plus med mitt ljus bruna hår. Det går inte!! Vill inte färga håret mörk heller inte nu.

Idag har jag varit på stan och gått fram och tillbaka för att köpa lite presenter där hemma. Det fattas bara 2 saker till som ska fixas imorgon sen är jag klar =). Juste ska till Sverige på onsdag den 22:a juni-28 September ...kan inte fatta att jag kommer vara där så länge. Men men passa på tiden går fort sen är jag i Barcelona igen. Kommer sakna Rubén så himla mycket så vi får skypa när han är i medelhavet i 2-3 månader ( om dom har täckning ) eller prata via telefon. Nåt måste funka. Första gången vi kommer vara borta ifrån varandra och så länge!! Kommer sakna Barcelona, familjen här, Sera hunden och sommaren förstås. Men jag har hört att det lika fint sommar i Sverige med =).

Har köpt min digital camera en panasonic lumpix rosa/lila för endast 119eu det hade en promotion =). Dom sa att det är den bästa digital camera dock ser du ut som en plast leksaks camera =/. Men kvalite är super bra även om den känns som en leksak...

Jag köpte INTE system camera Canon eos 550D. Jag gör det när jag kommer tillbaka till Sverige för att jag har så mycket att bära plus min dator som hand bagage. Man vill inte ha dom i stora väskan heller när dom slänger dom hur som helst.

Nu ska jag kolla på harry potter 6 =) yay!! Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar